Thursday, April 23, 2009

Cilakak punya jantan!!!

Aku mmg pantang,klu aku tgh cakap phone tetiba org tu letak phone.Mmg kurang ajar namanya tu.Dia igt dia bagus sgt ker?Dia igt dia besar sgt ker?Nyombong tak kena tempat.Klu reti wat keje,wat le sendiri,Tak payah nak minta tolong aku.Ni tak,call aku pastu bg instruction itu ini.Igt aku ni kuli batak dia per!Wei malaun,klu setakat ko keje bawah aku,tak yah nak poyo ngan aku.Aku sapa,ko sapa.Tak yah nak poyo sgt.Klu ko bagus sgt,takde la ko di turunkan pangkat dar Chief Supervisor ke Customer Service Consultant.Dulu ko boleh la poyo coz dok berada sama taraf ngan aku.Skunk,sori yek,ko dah turun pangkat k!Ko dok berada kat bawah kaki aku nie.Tp ada hati nak bg instruction kat aku.Hilang akal per ko malaun!

Setakat jantan mcm ko,aku tak heran la.Pandang sebelah mata pun tak hingin aku.So jgn nak igt ko tu layak berkomunikasi ngan aku.Sememangnya ko mmg tak layak berdiskusi ngan aku.Dah aku pun mmg tak hingin berdiskusi ngan ko.Dan lagipun aku tak heran ngan ko.Sebab ko bukan ler aset company yg boleh beri apa2 pulangan pada company.So,aku leh cakap yang ko ni mmg tak de nilai!!!!Sebab tue company transfer dan tukar blk jawatan ko tue.

*ari ni,irda mmg hangen sgt.Jantan yg irda maksudkan kat ats,adalah salah seorg staff irda di KL.Mmg poyo yg amat.Mcm bagus.Sori lah,klu ngan irda nak poyo2.Irda boleh buat 10X poyo.So,pada jantan poyo tue,irda advice tak payah nak nyombong diri sgt klu ilmu didada zero. Tak payah nak buat mcm kepala tau sgt walhal satu menda pun tak tau.


1 comment: