Monday, September 7, 2009

kisah di hari SUNDAY

Ari Ahad,maksu menemani aku menghantar my kazen,si pipah pulang ke kolej ALAMANDA.Sebelum menghantar si budak ni blk ke kolej,sempat juga kitaorg menyinggah kat Carrefour.Konon2nya si pipah nak beli "brg2 dapor".Mcm le dia ni memasak.

Usai membeli,tetiba aku n maksu terSTOP di satu kedai baju..Mula2 aku menahan la hati ini dr utk membeli.Tp apakan daya,dah nama pun perempuan,klu dah nampak berkenan,konpirm nak rembat.So,dgn pujuk rayu tukang jual tue,aku telah menghabiskan duit membeli sepasang baju kurung.Huhuhuhu....Dan skunk masih memikir samada hendak memakai di hari raya or memakai waktu kerja...

Errmm...for dis time,biar aku sangkut dlm almari dulu la....Setelah menghantar pipah pulang ke kolej,aku menyinggah plak kat Mid Valley.Kat situ aku rembat lagi bj kerja..Aduyai,time2 mcm ni la,naluri shopping2 aku timbul...Senget tul la!!

Dan maksu aku plak,berjaya merembat 3 pasang baju raya utk anaknya.Dia tak pe la,3 pasang bj tu,mmg ada dlm budget rayanya...Ni aku,baju2 opis yg aku rembat kat Mid Valley tue,tak termasuk dlm senarai budget raya..Tp hati ni dah berkenan,tu yg tak pk apa2...Uwaaa.....

But my mom ckp,takpe,janji hati puas...TQ ibu!

K la...dah otak pun dah blank nak tulis apa...continue to next story nnt...

p/s : next week shopping wt parents kat Penang (blk Penang la) :-)


No comments: