Monday, September 7, 2009

kisah dihari FRIDAY

Kisah dihari Jumaat....

dr seawal pagi,otak ni berligat-ligat memikirkan nak blk ke Penang.Ibu dah call n bising2 menanya bila mau pulang..Aduyai...ikut hati mmg nak je blk td..bila blk keje td,kemalasan utk pulang ke Penang melanda jiwa nie.

Dan kebetulan aku nak kuar berbuka puasa wt my kazen,si pipah.Cian dia,coz tingin nak makan kat secret recipe.So,utk tidak menghampakan my kazen nie,aku pun bw la dia ke KLCC.Klu tak bw g mkn kang,meroyan plak kazen aku nie.Tak pasal2 aku gak susah...hahaha...

Pas berbuka,kitaorg meronda2 perbais minyak di sekitar KL ni jab sebelum pulang ke umah auntie.Tp sblm smpi ke umah auntie,biasalah singgah di JJ Wangsa Maju.Konon2nya nak beli MCD yg di pesan oeh auntie td.Tak pasal2,bila nampak Mr Tenpayaki,kitaorg meluru masuk n lupa pasal MCD jab..Sungguh not nice kan?

Tp kitaorg kan anak buah yg baik,MCD yg dipesan,ttp kitaorg beli...Skunk,aku dah berada di umah auntie.So,before tido,layanz la FB ni jab.Coz esok confirm tak sempat nak layanz Fb.Nak antar si pipah ke Alamanda plak..


berbaju hijau,dat Pipah yg meroyan nak mkn kat secret recipe...

p/s : Terpaksa tunggu turn utk mkn kat secret recipe...huh!





No comments: