Monday, August 2, 2010

masih ada yg sayang

Rupanya selama ini ramai yang menyayangi aku. Sejak aku break ngan "mangkuk hayun" tue,rupanya semua kaum keluarga gembira dgn perpisahan ini.Mereka mempunyai kata hati yg tidak baik mengenai "mangkuk hayun" tu.Diluar pengetahuan aku,mereka menyelidik latar belakang dia.Dan skunk segala info dah ada.Bak kata adik aku,baik berpisah skunk,dr berpisah bila dah kawin nnt.



Aku sendiri pun tak menyangka,yg aku akan terjerat dgn penipuan lelaki.Dasar lelaki yg tak tau malu.Skunk,aku dah tak nak toleh ke belakang...Aku akan teruskan perjalanan hidup aku dgn lebih matang dan ceria kerana aku mempunyai sebuah keluarga yg begitu syg pada aku.

Pasal "mangkuk hayun" tu,aku tak nak ckp apa2.Mungkin dia dah berjumpa mangsa terbaru.Dan aku tidak akan buat apa2 pembalasan pun,sbb aku masih ada ALLAH yang akan membantu aku,insyaallah.Dunia ni bulat,setiap perbuatan pasti akan ada pembalasannya....

No comments: