Wednesday, July 28, 2010

Selalu dimainkan,aku BENCI lelaki!

Hmmm..ntah apa tak kena ngan aku mlm ni.....tapi korang jauh lebih matang utk bagi pandangan or cadangan utk bantu aku dlm masalah ni...dalam beberapa bulan ni, macam2 perkara berlaku pada perihal cinta dlm hidup. happy, marah, bengang, dendam. tak tahulah apa punca. mungkin kerana fizikal, kurang romantik or terlalu serius. tapi memang susah la nak gambarkan perasaan bengang ni bila dah dipermainkan. sekarang ni, hati macam dah tak nak terlibat dalam cinta ni.

Bukan sebab anti pada lelaki. tapi macam dah malas, or langsung dah tak berminat.kadang2 kalau nk berborak dengan unknown guys pun, boleh jadi dingin. tak dinafikan, semua orang mahukan hidup berumah tangga, keluarga pun mahukannya, tambah pulak, umur dah banyak... tapi sekarang ni, kalau ada yg bertanya, aku dengan mudah boleh bagi jawapan, "oh, tak kot..tak minatlah..." kadang2 kalau ada yg bertanya kenapa, aku terus jawab, "guys ar jerks!".

Bukan bermaksudkan semua...tapi ye la..bile dah sakit, semua jadi racun.sekarang ni, hati makin panas bila ada individu yg pernah mainkan hati aku tu, mengada2 datang balik, cakap2 konon aku ni awek die.. lol! buat aku menyampah jer...macam die tak pernah buat salah! sampai mintak tolong kawan2 yg lain utk elakkan dari jerk tu mengganggu.

korang2 yg mungkin lebih banyak pengalaman, bglah apa2 saja...aku terima..



2 comments:

SyuQ said...

wat derk jer... mmg sakit ati. tp lama2 perasaan tu akan berlalu dgn sendirinya...

trust me :-)

Unknown said...

semakin sy wat derk,semakin sakit hati sy ni syuq!huhuhuhu