Thursday, March 5, 2009

Cikgu Fiza....keje skolah dah siap

Nampaknya irda kena setelkan satu lagi keje sekolah.
Ni keje sekolah dr cikgu fiza.Huhuhuhu....
Tak acilah cikgu,bg keje skolah,penat tau!!!
Tapi,takpe,irda kan best student, so kena la langsaikan keje rumah ni dulu,
Klu tak, kena denda...
kan..kan...kan..????

I have to answer all the questions using the 1st initial/letter from my name..And the answer have to be real..sound tough..but lets give it a try..

Name : Irdayanty
4 letter word : Irda (my name too.... okeh le tuh kan)
Boy's Name : I.....(menda aku nak letak nih??)
Girl's Name : Irda (kena ltk name i ler)
An Occupation : I nak jadi jutawan leh?? (k ler tu,at least use letter "I" kan)
A colour: I nak kaler pink..huhuhuhuh
Something you will wear: I ikut keadaan..
Food : Ikan
Found in the bathroom : I ada mcm2 benda kat bathroom
A place : Indonesia (nenek moayng aku asal usul dr sana weh)
Reason for being late : I malas bgn pagi
Something you shout : Idiot (kadang2 terlepas cakap gak..)
A movie title : I love u (ada ke movie nie???)
Something you drink: Ice Lemon Tea
A musical Group: Indigo (tul ke aku suke group nie??)
An animal: Ikan
A street : I-Setan (aku tak tau nak letak ape dah..)
A type of car : I tak tau la...(coz keta i tak start wt letter "I")
Title of a song : I'll Never Break Your Heart

Moral of story,tu la padahnya klu name start huruf "I"..aku no idea n merapu la jadinya...
Sory yek...

aku kasik keje skolah nih kepada:
Semua Blogger2 aku..
(klu rajin wat ler,klu tak,simpan jer)
Enjoy ya

2 comments:

FIZA said...

wah, susah nk bagi markah nih!! complicated sungguh! huhuhu.. mekacih ye anak murid.. take care!

jemarisepi said...

kena mula dengan huruf permulaan nama ker..?alamakkkkkk.....nak wat ker tak nak ni..nama tak ekna tag..oppsss lupa blogger2 kan..hahaha...nanti lah nak p dulu baru cuba k...