Saturday, November 1, 2008

Siapa Dia Sebelum Daku

Aku selalu memikirkannya
Siapa dia sebelum daku
Gadis kau puja hingga kecewa
Kini kau tak menyatakan

Aku pun jua sering tertanya
Siapa dia sebelum daku
Pria kau puja hingga merana
Kau merahsiakan dariku

Sejak kau wujud dalam hidupku
Semuanya telah terpadam
Bak bayangan yang indah
Di malam purnama
Di telan mentari pagi

Apa disentuh sejarah dulu
Hanya menyakit hati sendiri
Telah ditemukan kita berdua
Engkaulah sinar hidupku

Engkaulah sinar...
Engkaulah pelita...
Engkaulah sinar...hidupku

* Pernah tak korang dgr lagu ni??Tajuknya siapa dia sebelum daku.Nyanyian 2 by 2 & Anis Suraya.Lagu ni best tau.Lagu ni irda dedicated kat my dear.hehehehe..konon nak korek citer lama dia la..hahaha...apa2 pun past is past..masing2 ada sejarah hitam dlm percintaan kan.So now fokus pada hubungan skrang...*

p/s :my bestie si maeyie pun dah ok ngan BF dia..Maeyie syg, jgn cepat high temper.Ko punya high temper ngalahkan aku (dia ni klu marah,abis Penang)

CYG U ALWAYZ DEAR

3 comments:

Anne said...

Alo alo alo saudari....lagu asal bukan anis suraya+two by two.Tu ar..main tibai je ko..!lagu asal tu francesca peters ngan royston sta maria(hah kau,,nama penuh skali)
hahahah.lain kali,tanya akakk dulu,ok?akakk nak otai...muehhehehe

Unknown said...

eleh ko..nyibuk jer!!!suka aku la nak letak sape...kat karaoke,aku nyanyi versi anis suraya n 2 by 2!!!uhuhuh

Zumie said...

hye nice to meet u:)