Tuesday, November 4, 2008

trip ke perak

Ari ni irda kena outstation g Perak.Irda g ngan Micko n Mahazir.Just for visiting customer.Sambil menyelam minum air la ni...(pas jumpa customer,sempat lagi jejalan kat area Ipoh).So,ni ada le pic2 yg sempat irda snap sepanjang perjalanan ke sana...Enjoy ya!!!



perjalanan ke Ipoh di waktu pagi
(tak byk keta le)


Terowong...


Welcome to Ipoh
(uikss...yo..yo..la aku nie)


Touch 'n' go...
(my techinician,mahazir merangkap driver kitaorg)


Lunch kat Kinta City
(Kat sini la Jaya Jusco)


pemandangan kat food court JJ
(tak ramai org pun)


Nasi goreng paprik ~RM 6.50
(tak cedap pun...huhuhu)


Jalan ke Gua Kek Look Tong


Pintu masuk ke gua


Irda n Micko
(berhadapan pintu masuk gua)


Erm...Kat blakang tu kolam wat hajat


Di depan pintu masuk gua


Ni la kolam wat hajat....


Wt mahazir kat kaki gua


permandangan yg cantik sangat...


berlatar belakangkan pemandangan yg indah


Wt micko


Berangin giler dlm gua ni....


Kt pintu kuar gua


Kat blakang tu pun ada kolam kecik..
(leh wat hajat kot)
Gerai Limau Bali
(rugi klu datang ipoh klu tak beli limau bali ni)

P/S :Masa kat Gua,Irda sj nyakat my dear.Konon2 nak wat umah dlm gua.Camni ler lebih kurang perbualannya :-

Irda: Dear,owg kat Gua ni.Td owg sj je baling syiling.Konon2 make a wish lerr.
Dear : Syg wat wish apa?
Irda : Mcm2,tp yg penting owg wish our relation akan kekal smpi akhir hayat.
Dear :bagus...bagus..
(itu je yg dear irda selalu sebut klu dia suka..hehehehe)
Irda :Dear,kita wat umah dalam gua pun best...sejuk je..Tak yah beli fan,aircond
Dear : Jgn weh..Jgn wat pasal n jgn cari pasal...
Irda : hehehehe...nanti anak kita jadi anak gua..hahahaha...Ishh,dear,owg tak gilos lagi la nak stay situ...Owg gurau la.!!
Dear : Tau pun...

Dear Irda takut sangat.Dear irda igt,Irda betul2 nak stay dlm gua kot!!!!hahahahaha...

Apa2 pun,I miss u so much dear...

1 comment:

Masviona said...

ipoh ngan limau bali mmg tak leh dipisahkan