Friday, October 24, 2008

Dia Hadir Dalam Hidupku...Alangkah Bahagianya

DULU Irda pernah mengecapi kebahagiaan, bersama-samanya Irda leka, menghabiskan masa yang sepatutnya terisi dengan kegiatan yang lebih berfaedah. Walaupun di batasi masa, kami masih dapat mengekalkannya. Sehinggalah, pada suatu hari, di saat hati kami tidak lagi bersatu, bersangka baik dan tolenrasi tidak lagi menjadi pegangan. Hati sakit. Jiwa pedih.
DAN pada saat kekecewaan itu, My Dear hadir dalam hidup Irda. mengetuk pintu hati Irda. membawa seribu pengertian. tidak tergambar riangnya hati ini. Baru Irda sedar, sudah lama Irda tidak merasa kasih sayang dari seorang lelaki. Sepanjang perhubungan ini, belum pernah My Dear sakitkan hati Irda, belum pernah My Dear kecewakan Irda. Cerita-cerita gembira yang My Dear bawakan sentiasa menceriakan hidup Irda. Kata-kata cintanya menjadi peneman Irda sehari-hari. Tidak pula Irda jemu membacanya malah Irda sentiasa dalam kerinduan untuk bertemunya. Dan tidak pula My Dear jemu menjagaku, di kala Irda kesedihan, My Dear,Irda jadikan tempat meluahkan segala pengaduan Irda.
Di kala Irda gembira, Irda tahu dia bersama Irda pada ketika itu walaupun kami berjauhan. Kami berkongsi kegembiraan bersama. My Dear hadiahkan Irda kesetian, kasih sayang dan cinta kepada irda.Irda hargai pemberian itu,Irda harapakan turut sama berada di landasan cinta ini. Walaupun masih lagi dibatasi, namun yg ESA merapatkan jurang itu, sehingga terasa My Dear sentaiasa berada disamping Irda. Namanya menjadi siulanku seharian. Irda tahu dia sering memberi kasih sayang pd Irda, Dia beri kesetiaan pada Irda. Sehinggakan Irda tak mampu menyakiti hatinya kelak. Maafkan Irda wahai kekasih hati jika Irda tak sempurna seperti yang diingini.Insyaallah Irda akan beri yang terbaik dalam hubungan ini. Tidak mampu Irda tandingi kehebatan cinta My Dear. Sungguh. Inilah manis kebahagian yang Irda nantikan. Irda harap My Dear tidak akan meninggalkan Irda. Hanya Irda dan My Dear.



Irda sayang kamu.....
luv u alwayzs.....

No comments: